Dilemma

Problemet med de här två karaktärerna (och alla andra från samma story) är att jag gillar dem för mycket för att riktigt känna att jag skulle göra dem rättvisa genom att rita en serie med dem på den "ritnivå" jag befinner mig på nu. Håller i alla fall på att skriver om deras "novell", så något från den kanske skulle kunna dyka upp här någon gång i alla fall.

Här är förresten ett par bonusbilder från tiden då en följetong med dem gick på ett msn-groups forum. Anno 2007, om jag inte börjar bli helt senil.




Ahaha! Haha... ha D: T_T

Kommentarer
Postat av: DJ

Sv: haha, tack, försökte känna mig lite duktig och göra något lite nytt, men ja XD
Åh, känner precis så just nu, kan inte göra mina karaktärer rättvisa heller, inte ens deras story som jag också skriver på så ja, man får lite ryck på sig själv helt enkelt.
Men kul o se hur mycket du har utvecklats!

Svar: Jag måste också försöka mig på lite coola perspektiv någon gång. Det är typiskt att det ska vara så svårt D:
lazzieskladd.blogg.se

2012-11-12 @ 19:43:27
URL: http://dragonjos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0