Rosa pålle + test


En rosa pålle. Baserad på stilen de centimeterlånga hästarna i mina skolblock ritas i ;P



Det här är alltså testet. Högerbilden är ritad med luddig photoshoppensel (airbrush) och vänster är ritad ovanpå högerbilden så som jag brukar rita. Jag hatar när folk använder airbrush för mycket, resultatet blir alltid suddigt och plastigt, så jag var tvungen att testa om det fanns någon anledning till att använda airbrush som jag inte fattat än, det fanns det inte. Den är krångligt att använda och det blir, som sagt, plastigt. Vänsterbilden krävde 5-6 lager höger 2-3. Använd luddiga penslar sparsamt folk (om ni nu inte gillar den plastiga stilen, i så fall är det bara att fortsätta)!


Kommentarer
Postat av: Louise

Svar(igen): Jaa, men ändå.. Själv vet jag ju nte men Photoshop verkar krångligt när man typ inte kan nått därifrån xP

2012-01-14 @ 20:53:37
URL: http://liveteenligtlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0