Bättre sent än aldrig

Jag hade tänkt att uppdatera webserien min med 4 sidor den här veckan som kompensation för att jag inte hade tid att göra några sidor förra veckan. Men, det gick som det gick. Råkade börja kolla på Cowboy Bebop i stället, så jag har följaktligen tittat på tecknat i tre dagar i stället för att rita serie. Ja, ja, jag lyckades i alla fall knåpa ihop en sida idag. Så, om någon av mina bloggläsare (om jag har några sådana) läser min serie så är det bara att klick på bilden här nedan och spana in den nya sidan!


Kommentarer
Postat av: Louise

Ihi jag avgudar din stiiil :3 och serien ä asbra 8D

2012-04-02 @ 16:28:45
URL: http://liveteenligtlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0