Dag 6: Vad har du i din väska?


Innehållet i min skolväska är inte direkt världens intressantaste...

1. Vattenflaska med exklusivt vatten från kranen i vårat kök.
2. Nödskrivhäfte inhandlat för 10:- då jag insåg att jag glömt ordinarie skrivhäfte. Ligger nu i väskan jämt för att undvika pappersbrist.
3. Blyertsstift.
4. Tidtabell, för att jag pendlar och inte klarar av att lära mig klockslag utantill.
5. Min kursbok i geografisk informations teknik/system.
6. Tejp? Hm...
7. Ett knippe pennor, hälften av dem fungerar inte.
8. 2kg matematik förklarat på ett så svårbegripligt sätt som möjligt.
9. Små klisterlappar i olika färger för sidmarkering i den gigantiska boken.
10. Min bäste vän grafräknaren TI-84 Plus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0