Gissa...

...vilken bokserie jag just nu håller på att plöja mig igenom ;P


Kommentarer
Postat av: Grönanna

Kan det vara the Farseer triology av Robin Hobb?
Hej förresten! :) Har läst din blogg ett bra tag nu men brukar vara för feg för att kommentera.. Älskar stilen du ritar med, du gör helt fantastiskt vackra konstverk. Jag blir så glad av dina teckningar av någon anledning, många är så roliga och finurliga och ja, helt enkelt härliga. Är speciellt förtjust i de mer fantasyinspirerade och de där småfågelhästarna är ju bara underbara.
Ha det bra :)

Svar: Nix, A Song of Ice and Fire är det :)
Kul att höra att du gillar mitt kladd förresten! :D
lazzieskladd.blogg.se

2012-08-09 @ 13:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0