Vart kommer ni alla ifrån?

Haha, jag har varit milt förvirrad i flera dagar nu. Min besöksräknare som vanligtvis visar 2-3 besökare om dagen (och en av dem är jag själv) har nu under en längre tid visat minst 10 per dag, och idag 14? Har jag länkat till bloggen på något ställe jag inte kommer ihåg... eller är det något sökord som tar folk hit? Någon som kan mildra min förvirring genom att förklara hur ni hittat hit?

Och för att det är tråkigt med bildlösa inlägg kommer här är en bild på mig när jag dricker kaffe på ett fullt normalt sätt.


Kommentarer
Postat av: Sean

Exceedingly nice picture! :) I have been here before so I don't count. But I hope your other visitors find their tongues.

2012-04-04 @ 22:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0